O NAS
Od 28 lat funkcjonuje Straż Miejska w Polkowicach, która została powołana do ochrony porządku publicznego naszego miasta.
Jesteśmy jednostką umundurowaną, pełniącą służebną rolę wobec społeczności lokalnej, wykonując swoje zadania z poszanowaniem godności i praw obywateli.
Po wielu latach pracy nasze doświadczenie pozwoliło nam stworzyć efektywne mechanizmy pracy, które kształtują indywidulany rozwój każdego pracownika.
DLACZEGO WARTO PRACOWAĆ WŁAŚNIE W STRAŻY MIEJSKIEJ?
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Dodatek stażowy
- Świadczenia socjalne
- Preferencyjne ubezpieczenie grupowe
- „Trzynasta pensja”
- Bezpłatne szkolenia.
PROCEDURA NABORU DO STRAŻY MIEJSKIEJ MA CHARAKTER OTWARTY I KONKURENCYJNY
Przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru służy wyłonieniu najlepszego kandydata do pracy, spełniającego wymagania zarówno co do kwalifikacji osobistych, jak i merytorycznych. Procedura naboru jest transparentna, określa przejrzyste kryteria oceny kandydatów do pracy oraz gwarantuje równy dostęp do zatrudnienia dla wszystkich kandydatów.
KIEDY I W JAKI SPOSÓB MOŻNA SKŁADAĆ DOKUMENTY APLIKACYJNE DO PRACY?
Dokumenty aplikacyjne można składać tylko i wyłącznie na stanowiska, na które w danym momencie trwa rekrutacja. Aktualne ogłoszenia o naborach znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej w Polkowicach (w zakładce „Praca”), a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie głównej Straży Miejskiej w Polkowicach. Aplikacje można składać osobiście w Jednostce przy ul. Targowej 11 lub wysłać pocztą (decyduje data wpływu, a nie nadania), w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – nazwa stanowiska strażnik miejski APLIKANT”.Aplikacje, które wpłyną do Jednostki po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Uwaga: jedynie kandydaci, którzy złożą kompletne ofert, zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie rekrutacji.
Postępowanie składa się z dwóch etapów:
I etap – wstępna rekrutacja kandydatów.
Złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.
II etap – rekrutacja końcowa kandydatów.
Test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna podczas, której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat umiejętności zawodowych określonych w ogłoszeniu.
PRZYGOTOWANIE DO PRACY W CHARAKTERZE STRAŻNIKA MIEJSKIEGO
Nowo przyjęci strażnicy, kierowani są na miesięczne wyjazdowe szkolenie podstawowe, podczas którego zostaną odpowiednio przygotowani do wykonywania swoich obowiązków. Zajęcia prowadzone się zarówno na sali wykładowej jak i gimnastycznej. W ramach szkolenia aplikanci odbywają miesięczne praktyki w jednostce, a na koniec zdają egzamin.
CZEKAMY NA CIEBIE!
W chwili obecnej poszukujemy:
Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, STRAŻNIK MIEJSKI – APLIKANT